Ännu en liten idé

Jag fick ännu en idé till presenter som man kan ge till värdfamiljen. Denna har jag dock tänkt att skicka över direkt när jag får all information. Men det är en kalender från jobbet (ICA), jag tänkte att det är ju väldigt svenskt och lite personligt då det är min arbetsplats. Där har jag skrivit in massa datum som är viktiga för mig, saker som jag kommer göra innan jag åker till dom, lite födelsedagar osv. Den är det ju bara till att lägga i ett kuvert och skicka iväg, så man behöver inte skicka iväg något stort paket heller. Ska även skicka iväg något vykort som är 'typiskt' Sverige och bohuslän. Jag är en sådan person som älskar att ge bort presenter, så jag går in helhjärtat med det här med presenter till värdfamiljen. 
 
Jag hoppas att alla har haft en himla mysig jul, fått lite fina julklappar och spenderat tid med familjen. Jag har spenderat mellandagarna med att handla lite, umgås med min far och firat My som fyllt 15. Snart är det nyår, då ska jag käka middag med de vanliga, sedan ska jag till min kompis här i Stenungsund. Till helgen så åker även jag och mamma till Malmö och hennes bästa vän som flyttat dit, så det blir himla mysigt. Har även pratat med min faster och ska nog åka och hälsa på henne i Schweiz nu på sportlovet, så går igenom en liten nervös breakdown eftersom jag måste byta flygplan på en av Europas största flygplatser helt själv. 
 
 
Hur har ni firat och hur kommer ni fira allt det som är framför oss? 
 
Lite småonödigt och lite flummigt inlägg, men kände att det skadar inte att dela med sig av en idé. Nu ska jag sätta i This is us och kolla på den och massa andra filmer resten av kvällen. 
 
Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback