Dokumenterat i min telefon.

Väldigt gosig vecka om jag får säga det själv, Lucia idag också. Har fullt med stearin i håret och åkte hem direkt efter då min huvudvärk höll på att döda mig. Som tur var så missade jag ingenting alls. Jag har lite smågosiga bilder från veckan som gått, så tänkte att jag lika gärna kan lägga upp dem här. 
 
Rött läppstift och ögonskugga, fancy much?
 
Våran nya katt, Ozzy. Himla söt om jag får säga det själv. 
 
Dagen då jag använde min haj-jacka för första gången. I tisdags om jag inte minns fel.
 
Fotogeniska under idrotten.
 
Bild till en hemlighet på mig och min allt för fina vän. 
 
Köpte röda polly på snusboa, moppekurs-nostalgi. 
 
Var visst Lucia på våran skola, himla koncentrerad, varm och yr. 
 
Efter Lucia, mycket stearin i håret och åt en äcklig fake-lussekatt. Lite curly hair på det, som grädden på moset. 
 
Nu har jag förövrigt lämnat in mitt sista skolarbete för detta året, vilket känns väldigt skönt. Har sovit i en halv evighet idag på eftermiddagen och gick ut med hunden direkt när jag vaknade, lite lätt groggy. Kommer vara klarvaken till klockan tre inatt bara för det. 
 
Själva anledningen till detta inlägget var för att jag fick ett mail igår, om försäkring. kanske inte så intressant för er att läsa (därav lite fina bilder), men jag måste uppdatera om det då jag ska kolla tillbaka på detta. Sorry not sorry. 
Carin skrev lite om hur deras försäkring fungerade och lite sådant. Vi ska teckna en försäkring via Into, då vårat försäkringsbolag inte hade någon 'förlängd reseförsäkring'. Som tur var så kunde vi fixa allt via Into. Frågade även Carin om jag skulle skicka en kopia på mina betyg som jag får nu till jul, men har inte fått något svar på det, antagligen får jag svar i början av nästa vecka. 
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback