Gårdagen

Igår åkte jag som sagt in till Uddevalla för att fika med Matilda och Elin. En sak kan jag säga, det var verkligen behövligt. Det var inte bara jag som hade helt galna tankar, inte bara jag som planerat allting in i minsta detalj. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, inte bara utbytesåret. Vi satt på ett jättemysigt café inne i Uddevalla i runt 2 timmar och pratade, himla mysigt. Det var även skönt att prata med någon som är i samma sits som en själv, som längtar och väntar. Vi lär ju antagligen göra något liknande fler gånger, det är bara positivt!
 
Något som inte är lika positivt är att på tåget hem igår, så var det helt smockfullt och fick sitta på en oskön stol i en halvtimme. Idag blev det även jullov. Var i skolan i två timmar, lyssnade på människor som kunde sjunga. Min fina vän August sjöng även, himla fint och harmoniskt. Fick köpt de sista julklapparna med Sanna idag, vi träffade August en kort stund på torget sedan åkte vi åt varsitt håll. Slog in julklapparna som jag köpte och gick ner för att sova. Sen dess har jag sovit, endast gått upp för att äta. 
 
Snart är det nytt år, snart är det 2014. Det där speciella året. Året då lilla jag flyttar till England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback