Julafton?

Herregud, det är redan julafton. Om en snar vecka är det 2014, tiden bara rusar förbi. Igår var det ju uppersittarkväll, något jag kommer sakna när jag är i England. Imorse vid halv åtta-tiden åkte vi till Uddevalla för att ha våran hederliga strumpmorgon. Jag har ju även en julkalender som min morfar fixar till mig, iår så har han lagt fem pund i varje paket. Imorse fick jag även mer pengar av både honom och mamma. Så nu har jag en jättefull spargris, växlade även in en 500-lapp till pund igår, så jag har massvis med pengar. 
Om 1,5h ska jag börja göra mig iordning ordentligt och städa det sista, nu ska jag sova lite. 
 
Ville bara slänga in en julhälsning och hoppas att ni får en himla bra jul, som Mimmi sa; man får lägga undan utbytestankarna lite och umgås med familjen. Nästa julafton är jag faktiskt inte hemma, jag är i England och äter Yorkshirepuddings. Jag har själv inte förstått det än, jag tror inte att jag kommer stå på en flygplats och gråta floder när jag säger hejdå till alla nära och kära. Det ska ju faktiskt hända, men för mig så känns det inte så realistiskt. 
 
 
Trevlig tisdag & julafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback