URSÄKTA MIG AHHH

NI ANAR INTE VILKEN EXTAS JAG ÄR I JUST NU. DETTA INLÄGGET KOMMER ENDAST VARA I CAPS LOCK FÖR ATT MIN LYCKA ÄR SÅ STOR.
DET ÄR EN FAMILJ SOM HAR VALT MIG. VALT MIG. VALT MIG. VALT MIG. JAG ÄR SÅ GLAD. JAG HAR GRÅTIT, SKRATTAT, SKRIKIT OCH ANVÄNT EN MASSA CAPS LOCK. JAG HAR PRATAT I TELEFON MED ALLA FINA MÄNNISKOR OCH BARA GUHOJIMOKLÄÄÅ.
 
För att översätta detta, så pratade jag ju med Carin igår. Jag frågade om SLEP-testet, om detta var nödvändigt. Hon ville vara 100% säker så hon mailade Juliette i England. Hon fick ju antagligen svar idag, så sa hon att en familj hade valt mig. Jag har ingen aning om vilka dom är än, men dom har valt mig. Och det bästa är, att det är i Yorkshire, i den delen av England jag önskade. Så den informationsnivån jag ligger på nu är att det är en familj, som vill ta in mig som deras värddotter, i Yorkshire, England. Detta är helt sjukt, och jag kommer vara en riktigt jobbig jävel under helgen och den kommande veckan i väntan på mer information från Carin. För nu väntar dom på svar från skolan, sedan så skulle Carin ringa mig så fort hon kunde. Detta var den bästa fredagen i mitt liv, har aldrig varit såhär glad. Nästa gång jag kommer vara i denna lycka igen, är antagligen när jag landar på Heathrow. Nu vill jag bara börja ta kontakt med värdfamiljen och lära känna dom, på det sätt man kan göra när man mejlar och pratar på skype. Nu känns det verkligen som om resan har börjat. Jag och mamma grät med varandra i telefonen när jag precis hade sett mailet. Fruktansvärt bra dag, antagligen för att jag åt en lussekatt till frukost. Nu ska jag googla på alla Yorkshires skolor, och antagligen så kommer jag hamna i någon av dom. 
 
 
Nu är jag töntig, men.... 06-12-13 ♥ Ha en superhelg, för det ska jag ha nu.

Kommentarer
Mimmi säger:

Gudrun vad avundsjuk jag är!! Vill också känna den känslan!! Kram!

2013-12-06 | 21:07:01
Bloggadress: http://www.skydreamer.blogg.se
Mor säger:

Jag är så glad för din skull min fina fina du<3

2013-12-06 | 21:08:51
Josefine säger:

Åh vad avundsjuk jag blir på dig!!! Skönt att få reda på vart du ska så tidigt!
Grattis grattis! :)

2013-12-07 | 09:20:52
Josefine säger:

Åh vad avundsjuk jag blir på dig!!! Skönt att få reda på vart du ska så tidigt!
Grattis grattis! :)

Svar: Tack! Ja verkligen, kan vara lugn hela våren nu!
Fanny Lindqvist

2013-12-07 | 09:21:18
Towa säger:

Men åh vad avis jag är!! Mina ansökningar har nog just skickats iväg. Men åh vill veta min värdfamilj NU!! Så spännande för dig :D

Svar: Det kommer allt, vill ha information om dom nu! Tack så mycket!!
Fanny Lindqvist

2013-12-09 | 00:03:31
Bloggadress: http://www.towab.blogg.se
Matilda säger:

Åh vad roligt, grattis !! :D är jätte avundsjuk på dig, vill också ha min familj nu :D

Svar: Taaaack, är taggad till 1000 nu!
Fanny Lindqvist

2013-12-09 | 14:22:41
Bloggadress: http://matildaintheusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback