Måndags

I måndags åkte jag och Emma till Stockholm för att se 5 Seconds of Summer. Vi mötte upp Alice och Respina på centralen och vi virra bort till någonstans och hämtade våra armband. Där väntade vi utanför för killarna var visst på en intervju där. Skäms över hur jag beter mig och i vilken extas jag hamnar i, men det var verkligen helt underbart. Vi köade i himla konstigt väder, vi knödde oss jättemycket så vi kom längre fram. Konserten var helt underbar, om man bortser från Emmas lilla blodsockerfall. Folk svimmade från höger och vänster, det kastades vatten och ljudnivån var extremt hög. Om det var såhär på en konsert för runt 1000 personer, undrar jag hur det blir på One Direction. Det var iallafall en helt underbar upplevelse och jag är fortfarande trött efter det. 
 
Imorgon åker jag in till stan för att möta upp massa människor som jag ska ta en liten fika med. Ska bli skönt att kunna prata av mig med massa människor som är i samma sits som en själv. 
Kollade även på det sista avsnittet av How I Met Your Mother (någonsin!!!) förut, grät lite. Fick även B på mitt matteprov, vilket jag blev väldigt glad över. Nu ligger jag hemma hos Emma och väntar på att hon ska komma hem från hästen. På fredag nästa vecka åker jag till Schweiz med farmor, vilket ska bli himla mysigt. 
Nu är det bara två månader kvar på denna terminen, låt allting gå fort nu. Det har redan gått snabbt som det är, nu borde det väl bara flyga förbi. 
I helgen jobbar jag, annars inget speciellt. Nationella i fysik på tisdag, annars inget den kommande veckan. Nu ska jag fortsätta snora och gråta på all pollen. 
 
Trevlig torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback