Italia

Idag tog vi en spontantripp till Italien. Vi åkte över ett pass, svängde massa, åkte igenom några små Schweiziska byar och kom tillslut till Italien. Där var vi i ungefär 20 min innan vi åkte hem igen. Men himla mysig liten by var det, gick in snabbt i en liten affär och köpte choklad, dricka och parmesanost till mamma. Nu är vi tillbaka i Schweiz som sagt och ska nog åka in till St Moritz lite senare för att kolla läget. 








Jag tror jag aldrig sett så mycket snö som fanns på bergen. Det var tre meter höga väggar vid sidan av vägen. Väl i Italien vara det ingen snö alls. Nu är jag väldigt biltrött och varm, då solen står på rätt in i lägenheten. Min resväska är jätterörig och jag vet inte hur jag ska få plats med all choklad jag ska köpa. Åker för övrigt hem snart, känns himla tråkigt. 
Dagens utsikt från mitt lilla fönster. 
Trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback