Resfeber

Om 5 dagar sätter jag mig på ett plan för att åka och hälsa på min faster i Saint Moritz, Schweitz. Ska mellanlanda helt själv för första gånger och är livrädd. Håller på att packa nu, då mamma och Christian åker till Stockholm imorgon för att sedan på måndag åka till Thailand. Söndag - torsdag morgon bor jag hos farmor, då känner jag att det är lika bra att packa nu. Jag har packat ner alla skidkläder och lagt fram lite vad jag ska ha med mig för skidor. Så jag får åka skidor två gånger iår! Ikväll ska jag till Nellie och Frida på lite kalasmiddag, innan det ska jag till Fanny så hon kan sminka mig. Innan jag ska till Fanny måste jag ner till torget, köpa presenter, byxor och skicka tillbaka mina skor. Hade beställt dom snyggaste skorna jag någonsin sett, men dom var försmå, så måste byta storlek. 
Igår fick jag äntligen lampor till min gaderob så jag kunde städa, nu är det väldigt städat. I veckan har det bara vart skola, sov hos Emma två dagar av fem. 
Mamma ringde även om pratade med Carin, då vi måste fixa med försäkringarna och allt. Vi kommer få papper i veckan, men då är inte mamma hemma, så vi får kolla på det när hon kommer hem. Inget nytt med familjen heller, vilket var himla tråkigt. MEN, jag fick en sak klar för mig. London-dagarna är spikade, orentation-campet börjar den 27:e augusti. 206 dagar kvar. Så när jag är i Schweitz har jag inte längre 200 dagar kvar. När vi är i Österrike är det bara ett halvår kvar. Det går snabbt nu! Februari går snabbt, då den är så kort. Det är inte ens 7 månader kvar. 2968 timmar kvar, det är ingenting! (Eller...) 
Dom som är borta nu har vart där lite över halva tiden, jag har följt dom som är i England ända från start. Det känns som tiden bara flugit iväg omedvetet. Nu ska jag bara resa lite först, sen nationella, sen jobba, sen åker jag!
  
Här är One Directions nya musikvideo, Harry Styles är även 20 idag. Party.
 
Trevlig lördag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback