Schweitz

Är ju som sagt i Schweiz nu. Har åkt skidor, gått promenader och umgåtts med mina väldigt söta kusiner, min konstiga faster och hennes kille Alex. Idag åkte vi en snabbis runt St. Moritz, det är i princip som Bond street i London, fast en by. Dricker massa te och vatten, då dom bor så högt upp måste man göra det. Jag äter massa Milka choklad och goda kex. Dom har också den godaste yoghurten jag någonsin smakat här nere. 
OS är i full gång, men jag får höra alla kommentarer på tyska, jag får ont i huvudet av det. Dom dubbar även allting, jättedåligt, här nere. Det blir jag arg på, men överlag är det prima. Ska åka längdskidor någon kväll, något jag aldrig har gjort i hela mitt liv. 
Åker hem på torsdag, vilket känns lite segt. Mamma och Christian kommer hem från Thailand på fredag, dom kommer vara bruna och varma. Men vi åker till Österrike om mindre än tre veckor, så det är prima. Det går lite snabbare än jag trott, vilket är ett stort plus. 
På måndag börjar första muntliga nationella i engelska, lite smånervös inför det. Men det löser sig nog, bäst att få det överstökat. 
Min utsikt hemma är finare. 

Här åkte jag gondol, det är tyskigen en landningsbana där nere. Alla privatplan landar där. 

Göteborg

Berlin. Himla varmt var det även där. 



En original bil-bild. 

Världens godaste choklad. 

Kände mig sofistikerad och köpte mig en sån sak. 


Jag ramlade in i tåget som man åkte i istället för en lift, ingen såg. 

Spillde jättemycket chokladpulver. 

Trevlig söndag!

Kommentarer
Mimmi Pellny säger:

Åååh vad mysigt det ser ut! Hoppas du har det superbra!
Hur gick flygresan? Är lite nyfiken hihii!

Kram!

2014-02-10 | 01:00:31
Bloggadress: http://www.skydreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback