Vad har jag framför mig?

Det går inte en dag utan att jag tänker på England. Jag tänkte nu ta upp i ett inlägg om vad jag har framför mig, onödiga som nödvändiga händelser. 
 
Den 13 Januari ser jag det andra Teen Wolf avsnittet på jättelänge., det första ser jag idag. 6 dagar kvar.
Den 16 Januari fyller August 16 år. 9 dagar kvar.
Den 23 Januari fyller jag 16 år. 16 dagar kvar. 
Den 24 Januari fyller Nellie 16 år. 17 dagar kvar. 
Den 7 Februari åker jag till Saint Moritz i Schweitz och hälsar på min faster. 31 dagar kvar.
Den 16 Februari fyller Sanna 16 år. 40 dagar kvar.
Den 1 Mars åker jag till Schladming återigen och åker skidor. 53 dagar kvar.
Den 1 Mars betalar jag även in andra inbetalningen. 
Den 14 April har jag påsklov. 96 dagar kvar. 
Den 1 Maj ska den tredje inbetalningen var betlad. 113 dagar kvar.
Den 11 Juni har jag sommarlov. 154 dagar kvar. 
Den 13 Juni går jag, Sanna & Jessica på One Directions konsert (!!!!). 156 dagar kvar. 
Den 15 Juni ska den fjärde och sista inbetalningen vara betald. 158 dagar kvar. 
Den 20 Juni FYLLER JESSIE 18 ÅR!!!!!! Min lilla brutta blir gammal. 163 dagar kvar. 
Den 25 Augusti lämnar jag troligen Sverige. 229 dagar kvar.
Den 3 September börjar terminen i England. 238 dagar kvar. 
 
Detta är mina planer änsålänge, kommer ta bort och lägga till saker. Denna listan kommer jag uppdatera cirkus 1 gång i månaden, så man ser utvecklingen. Men det är så mycket att se fram emot, har lite att göra nu i dom mörka månaderna, vilket känns väldigt bra. Hoppas att vårterminen går snabbt. Jag ska hinna med nationella också, nationella gör så att vi inte har igång många stora projekt samtidigt, det är en lugnande tanke man får tänka då och då.
Ska satsa på mina betyg och göra det bästa av min sista termin av nian på Stenungskolan. Ska även hinna med massa utbytesfikor, kanske någon spontantripp till Stockholm och Malmö över en helg. Sommaren har jag heller inte så planerad, där kommer det komma upp massa roligt. 
 
Kan inte våren och sommaren bara komma nu? 
 
 
Trevlig tisdag vänner! Idag ska jag äta sushi och färga håret. 

Kommentarer
Wilma säger:

Halloj! Wilma heter jag och ska åka till USA i år och undrar om du har lust med ett länkbyte?:) Såg att du redan fått din värdfamilj du, gud vad kul vad avundsjuk man blir!! KRAM:)

Svar: Hej! Ja det gör jag gärna, hör av dig till mig på min mail; [email protected] det är himla spännande, hoppas att jag får kontakt med dom nu framöver!
Massa kramaaar :)
Fanny Lindqvist

2014-01-07 | 17:36:49
Bloggadress: http://www.wilmasresa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback