Mars - nedräkning

Då det redan är Mars tänkte jag göra ännu en nedräkning då jag bara ligger hemma och är sjuk. Gjorde även intagningsprovet på Hvitfeldtska igår, matten var himla svår men engelskan var desto lättare. 
 
Den 11 April åker jag till St. Moritz. 31 dagar kvar. 
Den 14 April är det påsklov. 34 dagar kvar.
Den 1 Maj ska jag betala in den tredje inbetalningen. 51 dagar kvar.
Den 11 Juni är det sommarlov. 92 dagar kvar.
Den 13 Juni är det One Directions första konsert. 94 dagar kvar.
Den 14 Juni är det One Directions andra konsert. 95 dagar kvar. 
Den 18 Juni fyller Jessica 18. 99 dagar kvar. 
Den 27 August åker jag till England. 169 dagar kvar.
Den 3 September börjar terminen. 176 dagar kvar. 
 
Dagarna tickar neråt. Våren börjar tina fram och nationella börjar nästa vecka. Vill åka nu, har haft himla längt de senaste dagarna. Är trött på att vara hemma nu, dels för att jag är sjuk och trött, men också för att jag ser fram mot England så mycket. 
 
 
Nu är jag trött, trevlig tisdag!
 

Kommentarer
emelie säger:

Heej! jättefin blogg, kul att du ska åka till england!! jag ska till USA, skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

Svar: Låter super, länkar dig i menyn :) Kraaam!
Fanny Lindqvist

2014-03-13 | 21:17:33
Bloggadress: http://emelieintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback