Söndag

Idag är det söndag. Idag är det ligga-under-täcket-dag. Igår var jag i stan med My, Sanna och Alva. Vi kollade runt på lite smått och gott, käkade på Göteborg Wook och är fortfarande mätt. Efter det kollade vi på bio, hundraåringen fick det bli. Körde moppe hem halv 10 på kvällen, inte jättevarmt med min lilla vårjacka... Idag har jag som sagt legat under täcket, sovit. Åkte och handla för att sedan åka till kullens med mamma förut, jag körde också. Körde för första gången på motorväg, var livrädd. Det var nog mamma med, men det vågade hon nog inte visa... 
Nu ligger jag och lyssnar igenom Foster the People's nya album, klockan fem kommer pappa för att vi ska plugga matte. Sedan måste jag åka till Emma och sno hennes locktång. Imorgon är det begravning för lilla farmor Rut, så jag är ledig. Missar nationella men det löser sig. 
Har kollat runt på massa snygga kläder idag och insett att jag inte har några pengar över huvud taget, men jag får lön om sisådär en vecka. Dock så kommer dom pengarna gå till min och Emmas överdagen Stockholms resa. 5 seconds of summer spelar i Stockholm den 31, så vi vill väldigt gärna pallra oss dit. 
 
MEN jag har något kul att berätta. I torsdags fick jag hem brev från Into om avreseseminariumet. Jag ska vara i Malmö den 24-25 maj för att lära mig lite smånyttiga saker. Är väldigt spänd inför detta. Ringde Carin direkt efter och sa att jag kommer. Det slutade med att vi pratade i runt 15 minuter om lite allt möjligt. Tyvärr inget nytt om familjen, vilket är lite tråkigt. Men hon skulle maila Juliette i England och dubbelkolla. 
 
 
 
Idag fyller ingen mindre än My Källström (!) år, jag hoppas att hon får massa god mat och kärlek där hemma. 
 
Trevlig söndag!

Kommentarer
Ida Björnfot säger:

Hej! Jag ska också åka som utbytesstudent i höst och undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte? :)

Svar: Jadå! Lägger in dig bland länkarna i menyn :)
Fanny Lindqvist

2014-03-20 | 19:18:25
Bloggadress: http://www.idaintheus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback