Malmö!

Idag åker jag till Malmö för att imorgon gå på avreseläger. Är himla taggad! Både igår och idag har det vart himla varmt, så idag blev det klänningsväder. I tisdags hade vi ju våran EU-debatt, det gick faktiskt över förväntan och det var himla intresant att se det med egna ögon. I onsdags var det orientering i skolan och jobbade på eftermiddagen. I tisdags åt jag även pannkakor med Sanna, Fred och August, vilket var himla gott. Idag kom även mina klänningar som jag beställt till avslutningen och avslutningsmiddagen, så ska bli spännande att komma hem och se hur dom ser ut. Har även fått beställt mig en ny dator som jag kommer ha i England och även i skolan när jag kommer hem. 
Vi ska mötas klockan ett imorgon, det är sedan slut vid två-tiden på söndag. Jag och mamma tar tåget ner idag, så ska vi vara hos Paula ikväll. Direkt när jag kommer hem från skolan ska jag börja packa lite. Det ska tydligen bli lite sämre väder där nere om man jämför med hur det är hemma, vilket är lite segt... 
 
Dagarna blir mindre och mindre, endast 97 dagar kvar tills jag åker.. 19 dagar kvar i skolan, vilket är himla ledsamt det med. Idag är våran sista fredag i grundskolan. Sedan kommer sommaren och jobb, har fått mitt sommarschema nu. Jobbar bara kvällar, så det blir mycket pengar. Jag och pappa ska nog åka ut och resa bara vi två i sommar. Vi funderar på Barcelona, Rom och Nice. Men Nice är nog det som tilltalar mig mest, då det både är strand och storstad. Fick även välja London, men jag ska ju ändå dit innan det bär av till Driffield, så det är alltid kul att upptäcka något nytt. Det skulle nog bestå mycket av shopping, vilket kanske inte pappa uppskattar allt för mycket. Vi får se hur det blir! Mycket jobb är det iallafall, vilket resulterar mycket pengar. 
 
Nu ska jag fortsätta sola lite, sedan dra mig hemåt. 
 
Ha en trevlig Fredag vänner!
 

Kommentarer
Ida säger:

Ååhh Barcelona är ju helt fantastiskt annars!! Och det är både storstad, strand och värme! Va där i mars i år och är helt käär.

Svar: Åhh så härligt. Får se vad det blir, vad som helst förutom Sverige är bra för mig, haha!
Fanny Lindqvist

2014-05-24 | 22:09:27
Bloggadress: http://www.idaintheus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback