Sammanträffande??

Något helt galet hände. JAG FICK MIN VÄRDFAMILJ!! Jag är så glad så det är obeskriviligt. Det är en ensamstående värdmamma vid namn Dawn som bor i den lilla staden Driffield som ligger i east Yorkshire. Hon har en katt och äger ett eget litet café. Hon är kristen och går till kyrkan regelbundet. Det är hennes första gång som hon hostar och hon är tydligen himla spänd. Har inte fått kontakt med henne personligen än, men fick se brevet hon skrivit till mig. Har dock fått kontakt med min area rep och hon verkar himla trevlig. Kommer få chans att skypea med henne och hennes värddotter, där hon berättar hur det är att vara elev i Driffield.
 
Kommer uppdatera när jag fått kontakt med Dawn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback