1 December

En månad kvar på 2013, har det inte gått fruktansvärt fort? Det är en månad kvar tills det är 2014, samma år som jag åker, samma år som årets studenter åker hem. Idag är det förövrigt ca. 275 dagar kvar tills jag åker, 175 dagar kvar tills jag är vid 100-strecket. 175 dagar är inte ens ett halvår, det är så jag får tänka. Jag är så töntig, för jag bara räknar ner för varje dag som går, folk kanske tror jag är galen. 
Som sagt så är det 1 december idag, 1:a advent också för den delen. Ska klicka hem lite julklappar så man slipper gå runt på stan och yra. Hittar dessutom lite roligare klappar på nätet. 
Det är en tanke som har slagit mig, julklappar till värdfamiljen, hurtusan ska man hitta några riktigt bra julklappar till dom? Jag är en sådan person som älskar att ge bort julklappar, nästan mer än att få. Så jag måste nästan skynda mig med att lära känna dom, så att jag kan ge dom lite personliga julklappar. Sen ska man skicka hem julklappar till familjen också? Eller räcker det kanske med födelsedagspresenter? Får skicka virtuella julklappar till dom istället. 
 
Ja lite julkänsla har jag även fått in, öppnade mitt första paket i min underbara lilla julkalender som jag kommer leva med tills jag är 50. Det var en liten bok om London och sedan 5 pund i, ska be mamma ta med en söt spargris från jobbet imorgon som jag kan spara alla pund som jag kommer samla ihop nu de kommande månaderna. Imorgon är det måndag, ännu en vecka framför mig fylld med plugg och skola. Jaja, när veckan är slut så är det bara en riktig skolvecka kvar på 2013, sedan blir det bara massa julpyssel och mys. Kommer förövrigt inte kunna somna, det känner jag redan nu. Är svinpigg. Det suger. 
Lite ledsen är jag, för alla våra lussekatter är slut, så kan inte sitta och äta på dom. Får baka nya i veckan så jag har någon proviant innan julafton. Jag får väl försöka hitta lite recept på min sömnlösa kväll.
Nu vill jag åka till England. 
 
 
 
This time, next year, I'll be in England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback