Snilleblixt

Idag fick jag en snilleblixt. Jag har sett på bloggar att alla köper en översatt engelsk kokbok på de vanligaste svenska recepten. Jag själv tycker att det är lite opersonligt, så då bestämde jag mig för att samla ihop massa recept från min släkt som vi använder hela tiden, översätta själv och skriva in i en egen liten bok. Det känns lite mer personligt, som om man har lagt ner lite tid på det. Speciellt när man skriver det för hand och det ser lite kladdigt ut, haha. Iallafall så är det fredag och det innebär en helg fullspäckad med plugg för min del. 
När mitt huvud är fullt av tankar inför mitt utbytesår så dränker jag mig i plugg när jag är ensam. Jag tänker ju som mest när jag är ensam, så därför får jag försöka distrahera mig lite. Måste även få av alla mina tankar, så ledsen Mimmi för alla mail, haha! 
 
 
Smågosiga bilder.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Men nej, jag älskar dina mail!
Det är jätteroligt att maila med någon i samma situation. Är superglad att du kommenterade min blogg för jag får själv ut mina tankar, så det var superbra!
Massor av superduper kramar!

2013-11-29 | 23:33:34
Mimmi Pellny säger:

Hoppas du förstod att kommentaren var från mig!
Tryckte på fel knapp hah!

Svar: Hahaha, vi får ha varandra under året! Supermassa kramar!
Fanny Lindqvist

2013-11-29 | 23:34:06
Bloggadress: http://skydreamer.blogg.se/
Louise säger:

Hejhej! Grattis till värdfamiljen, jag vill också ha min nu haha :D det där tipset om recepten var ju jättesmart så jag tänker sno det från dig hihi :)

Svar: Taaack! Ta det du, tänkte att det var lite mer personligt. kram!
Fanny Lindqvist

2013-12-08 | 20:06:38
Bloggadress: http://louiseintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback