-

Jag har sådant himla längt nu. Jag känner att jag bara vill åka, är trött på Sverige nu. Är verkligen redo att åka till England. Det har hänt lite ledsamheter just nu, så har vart lite nere. Då har jag tänkt lite på England och vilken tur jag kvar och hur mycket jag har kvar av mitt liv. Jag vill åka till ställen och inte ångra något som jag aldrig fick gjort, jag tror att England är en bra start på detta. Jag vill få gjort saker i mitt liv, förberedda och saker som bara kommer med på vägen. Något oväntat som man inte trodde skulle hända.
Idag är det som sagt halvåret kvar, vilket känns väldigt bra. Idag har vart en väldigt bra dag, förutom min träningsvärk som jag har i mina ben. Jag fick A på mitt kemi-prov, vilket gjorde mig väldigt glad. Jag ska jobba lite, baka pizza och lite smått och gott. Det är två dagar tills jag åker till Österrike och Anthon fyller 20 idag. Tiden går framåt, lite snabbare än vad jag förväntat mig. Jag känner mig gladare än vad jag gjort tidigare i veckan och även piggare. Idag är en bra dag.
"Sir, when a man is tired of London, he is tired of life; for there is in London all that life can afford."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback