Milstolpe

Om två dagar har jag nått ännu en milstolpe, nämligen min resa till Schweitz där jag ska hälsa på min faster. Det är ett steg närmre Yorkshire och England. Dessa senaste dagarna har vi haft teknikdagar i skolan, så vi håller på att bygga små elbilar. Jag åker när alla vanliga lektioner börjar, vilket känns relativt bra. Jag tänkte även uppdatera min lista, om hur mycket jag har kvar att göra innan England. 
 
Den 6 februari åker jag till Schweitz. 2 dagar kvar. 
Den 16 februari fyller Sanna 16 år. 12 dagar kvar. 
Den 27 februari kommer det nya Grey's anatomy avsnittet ut. 23 dagar kvar.
Den 1 mars åker jag till Schladming och andra inbetalningen ska vara inne. 25 dagar kvar. 
Den 14 april är det påsklov. 68 dagar kvar. 
Den 1 maj ska tredje inbetalningen vara inne. 85 dagar kvar. 
Den 11 juni är det sommarlov. 126 dagar kvar.
Den 13 juni ska jag, Sanna och Jessica gå på One Directions konsert. 128 dagar kvar. 
Den 15 juni ska sista inbetalningen vara inne. 130 dagar kvar. 
Den 20 juni FYLLER JESSICA 18 ÅR. 135 dagar kvar. 
Den 27 augusti åker jag till London på orentation camp. 203 dagar kvar. 
Den 30 augusti träffar jag värdfamiljen för första gången i person. 206 dagar kvar. 
Den 3 september börjar terminen i England. 210 dagar kvar. 
 

Listan är lite mindre, jag har fyllt 16 och jag har kollat på Teen Wolf. När jag kommer hem från Schweitz är jag bara hemma i två veckor innan jag åker till Schladming igen, himla trevligt. Träffade Fanny i helgen och vi planerade massa som vi ska göra. 
Idag köpte jag lite presenter till mina små kusiner, nya svarta byxor och en mössa. 
 
Här en bild på min katt, Bosse, med ett lejonhuvud på sig. 
 
Trevlig tisdag vänner!

Kommentarer
Bara brittiskt säger:

Så kul att du ska till Yorkshire. Vilken stad? :D

Svar: Vet tyvärr inte det än... Himla glad att du hittade hit till lilla mig!
Fanny Lindqvist

2014-02-08 | 20:09:12
Bloggadress: http://barabrittiskt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback