Värdfamiljer!

Önskar att jag kunde inleda detta inlägg med att säga "Jag har äntligen fått kontakt med min värdfamilj!!!!!!!(!!!!!)" Eller liknande, men tyvärr så är det inte så i detta fallet. Men i gruppen på facebook har det vart kanske tre stycken denna veckan som fått sin värdfamilj, himla roligt. Detta gör mig riktigt avundsjuk, jag vet ju att jag har min familj i Yorkshire, men jag vill också prata med dom på facebook. Men jag är iallafall väldigt glad över dom som redan fått sina familjer, nu är det 6 månader och 1 vecka kvar tills jag åker, det är helt sjukt. Jag åker till Österrike om mindre än 2 veckor och sedan är det bara att vänta in påsklovet och därefter sommarlovet.
Jag har däremot en sjukt rolig nyhet, JAG SKA GÅ PÅ ONE DIRECTIONS KONSERT, BÅDA DAGARNA. Ska ju gå på fredagen med Sanna och Jessica, men även på lördagen, fast med Emma. Det är helt sjukt, har himla bra platser båda dagarna. Det känns som det inte finns något bättre sätt att starta ett sommarlov fullt med jobb innnan England på. 
 
När jag kom hem i torsdags väntade mormor på mig utanför tullen, fick inte mitt moment i Innsbruck för Sanna var visst sen... Men jag åkte hem till mormor, åt mat och gosade. Åkte till flygplatsen i fredags och väntade på mamma och Christian. Mamma började gråta när hon inte hade sett mig på två veckor, vet inte riktigt hur det blir när jag kommer hem från England efter 10 månader... 
My sov hos mig i fredags, supermysigt hade vi det. Pratade, kollade film och tog lite småfula bilder. Igår åkte jag och My in till gymmet och tränade i någon timme, sedan åjkte jag lite bil med pappa, efter det lämnade han mig hos Emma. Jag och Emma bara degade runt, lagade mat och kollade på melodifestivalen. Idag degade jag ytterligare lite mer med Emma, åkte till gymmet och tränade i en timme. Kom hem och åt middag, fick längt efter Emma och åkte hit igen. Vi har kollat på this is us och ätit lite glass, nu är jag så mätt så jag vet inte vad. 
 
Det är vad som har hänt mig efter jag kom hem från min älskade faster med familj. Saknar dom en himla massa redan nu. Imorgon väntar första muntliga nationella i engelska, direkt på morgonen. Sanna fyller 16 idag (!!!!), hon är nu en medlem i 16-klubben, medan My har sisådär ett år kvar. Hon är nu påväg till fjällen och kommer inte hem förens på torsdag. 
 
Nej, nu räknar jag ner dagarna till Österrike. 
Trevlig söndag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback