Nellie 16 år

Som jag skrev igår så fyller Nellie 16 år idag. Jag har känt henne i snart 6 år, vi har gjort allt och inget tillsammans. Jag kan säga att Nellie är min ända barndomsvän jag har kvar. Jag har massvis nya vänner, som jag älskar precis lika mycket. Men dom lärde jag känna på högstadiet. Nellie är det ända jag har kvar från låg- och mellanstadiet, och vi gick inte ens på samma skola. Hon var min första bästa vän. Och under 6 år har vi hållt kontakten. Vi behöver inte prata med varandra varje dag för att veta att vi har varandra. Vi behöver inte prata med varandra på 9 månader, men vi vet ändå att vi kan ringa varandra mitt i natten. 
 
 
Grattis Nellie, nu är du äntligen lika gammal som mig (höhö) ♥
 
Förövrigt ligger jag hemma med feber och halsont, får se om jag pallrar ner mig till doktorn lite senare idag. Får se om jag känner mig bättre. På söndag ska jag in till stan och träffa My, nu när jag är 16 får jag bli medlem i massa kundklubbar. Och jag tackar aldrig nej till en fika med min Mysis. 
 
Trevlig fredag vänner!
 

Kommentarer
N säger:

Tack tack tack bästa <3

2014-01-24 | 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback