Hemma

Nu är jag hemma, vet inte riktigt om jag är ledsen eller glad. Jag har haft himla roligt denna resan, träffat lite nya människor som vart himla trevliga. Det tråkiga är att vissa av dom kommer jag aldrig se igen, nmen jag har saknat min säng. Åkte direkt hem till Emma igårkväll och gosade med henne, idag har jag jobbat. 
 
Resan var iallafall superbra, åkte massa skidor, vart dock bara bra väder 2 dagar. Gick upp klockan sju i fredags morse för att vara i backen vid öppning, så det blev riktig manchesteråkning. Lite tråkigt är det när det blir världens puckelpist i backarna redan vid 10, men alperna är alperna och det är bäst. Gick ut i fredags kväll och firade sista dagen, riktigt trevligt var det. Kom hem vid 3 och kunde inte sova, skulle lämna rummet vid 10 dagen efter och hade inte packat ner någonting. Det resulterades att allt låg i en platt boll (missförstå mig rätt) och jag låg och sov i lobbyn tills bussen gick. Sov hela buss- och flygresan hem, men öppen mun. Sovit som en stock inatt och är relativt trött nu med. 
 
Har även bokat ännu en resa till min faster i Schweiz, denna gången hänger farmor med! Vi flyger till Zürich och tar tåget därifrån, det blir bra då jag lär mig att ta mig dit via tåg. Åker dit över påsklovet, så det längtar jag efter himla mycket nu. 
 
Annars händer det inte så himla mycket på utbytesfronten, förutom att jag har äntligen hittat en till student som ska åka med Into! Det är en kille som ska åka till USA, så lär se honom på avresehelgen i maj. 
 
Alexandra är cool. Har även fått någon slags färg i ansiktet, vilket mest resulterar fräknar. 
 
Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback