Så mycket clementiner.

Denna veckan har gått väldigt långsamt. Det har känts som om dagarna har vart en dag för mycket, om det kan förstås. Jag har haft lite fullt upp, med läxor och annat. Har försökt att börja mitt hälsosamma liv, har dock ätit lite för mycket kakor. MEN, jag har ätit clementiner i hundratals, tillsammans med bananer. 
Idag har iallafall varit en himla bra dag. Draman var väldigt rolig, vi hade ingen lärare men vi fick en uppgift som vi skulle göra i grupp. Saken var den att alla tolkade den olika. Hände även en hel del roliga saker i våran grupp, skrattade alldeles för högt och väldigt mycket. Men så skönt det var att skratta sådär, det var ett tag sedan. Det har även vart himla kallt det senaste, fryser hela tiden. Dricker massa te. Jag har även hittat mig extrasaltat smör, så jag njuter. Tillsammans med mild cheddar, vilket smakar som hushållsost. Livet. Min pyjamas kom ur tvätten häromdagen, den har krympt... Men den är skön ändå.
Nästa vecka ska jag på klassresa med Draman till Leeds. Vi ska kolla på en pjäs, vet inte riktigt om vi ska göra något annat. Men det ska bli roligt. Ska nog till Michaela på fredag eller lördag nästa vecka också, vi är några tjejer som ska äta middag och umgås. 
 
Har inte så mycket mer att säga, mer än att jag är trött och kall. 2 veckor kvar till half-term. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback