Matilda

Efter lite efterforskning, så har jag hittat en tjej som driver sin lilla blogg. Hon håller på med sina förberedelser inför sitt år i USA. Vi kommer vara borta samtidigt, så vi kommer dela samma upplevelse. Ända skillnaden är att vi är i två olika länder med två olika accenter. Hennes blogg heter iallafall matildaintheusa.wordpress.com 
Där kan ni hitta allt vad som händer inför, under och efter hennes utbytesår. Så nu kanske vi kan ha lite dåligt tålamod tillsammans och vänta på våran familj och dagen då vi åker. 
 
Klicka häääääär eller på bilden.
 
Ha det bra sålänge! 

Kommentarer
Matilda Kosterbärg säger:

Vi utbytesstudenter måste ju hålla ihop :D

Svar: Verkligen, inte alla som åker bort från Sverige om 9 månader!
Fanny Lindqvist

2013-11-22 | 18:09:50
Josefine säger:

Hej!
Såg att du hade länkat mig, vill du att jag ska länka dig också?
Kul att vi börjar bli fler utbytesstudenter nu! :)

2013-11-23 | 01:37:28
Josefine säger:

Hej!
Såg att du hade länkat mig, vill du att jag ska länka dig också?
Kul att vi börjar bli fler utbytesstudenter nu! :)

Svar: Om du vill, så ja! Ja verkligen, snart är vi borta från Sverige! :)
Fanny Lindqvist

2013-11-23 | 01:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback