Landan

Idag är det 24 dagar tills planet bär av till London, nästa vecka är min lilla avskedsmiddag för alla mina vänner sedan den 23 är det för släkten. Förra veckan fick jag hem schemat för det lilla campet vi ska ha i London innan vi åker till våra värdfamiljer. Jag tänkte skriva ner vad som händer under dagarna, för att jag inte har så mycket annat att skriva om pga. jobb. 
 
Day 1: Arrival. Check in, indroductions, dinner, trip to the Thames, walk along the bank; Big Ben etc.
 
Day 2: 3 hour sightseeing by bus: St. Paul's Buckingham palace, Madame Tussauds. Shopping in Covent Garden, Camden Town or Oxford Circus. Speakers' Corner. Free time. 
 
Day 3: London Eye, boat trip to Greenwich, free time. 
 
Day 4: Breakfast, free time, departure. 
 
Det kommer sedan vara information om schemat varje morgon vid frukost om det är några ändringar. Vi kommer även diskutera en del viktiga saker som kan komma upp. Men det ska vara himla kul att få lite fritid också, mycket tid att lära känna folk. Knappt någon tid kvar, nu är vi inne på Augusti, samma månad. Snart kommer Fred. Ha en fin söndag. 
 
 
Bästa intogänget. Anaïs är i Australien nu, sjukt vad tiden går fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback