What am I doing?

Det har gått några dagar, har inte haft något jätteviktigt att berätta. MEN, igår kom min flyg t-shirt hem! Skulle precis iväg på studentmottagning hos Fanny när Christian kom in med paketet. Det kom även med två bagagetags som kan vara nödvändiga. T-shirten är då meningen att man ska ha på sig på planet för att det sedan kan vara lättare att hitta varandra på flygplatsen. (Vilket är lite lugnande...)
 
Tröjan med framsida och respektive baksida. Kanske inte är intressant gånger 23. 
 
Mina bagagetags. Kan säga att dom hjälper till väldigt mycket när väskan är kvar i Finland.
 
 
Något som är helt galet är att det endast är 82 dagar kvar tills jag åker. 18 dagar sedan det var 100, vilket kändes som igår. Om en vecka är jag inne på friends arena för att kolla på One Direction dag 1. Om en vecka har jag haft sommarlov i två dagar. Om en vecka så är det 6 dagar kvar tills jag åker till Barcelona med pappa. Sedan är det bara jobb, sedan åker jag. Det känns lite småkonstigt att jag skrivit det X antal gånger nu, "Bara en termin kvar, sedan en sommar full av jobb sedan åker jag." Men nu är det på riktigt, det är ingen termin kvar, det är inte "lite skola" kvar. Det är bara sommaren, sedan åker jag. Jag tror inte jag fått in det i huvudet riktigt än. 
För övrigt har jag haft det riktigt tråkigt idag. Skulle egentligen in till stan för att äta picnic med morfar och Bitte, men vädret tillät tyvärr inte det. Men jag har fått gjort en liten teckning som gör så att jag får bättre betyg i bild, vilket är himla skönt. Så inga fler skolarbeten för hela grundskolan nu. 
 
 

 
Not swedish, if you didn't notice. 

It’s been a couple of days now, but I haven’t had something really important to write about. BUT, yesterday my flight-shirt came home! I was just about to leave to Fanny for her graduation reception when Christian came in with the package. It was also two luggage-tags with the shirt, they can be kind of necessary. It’s the t-shirt that I’m going to wear on the flight to London and at the airport so it’s easier to find all the other students who is traveling with Into. (Which is kind of calming. 

 

You can see the pictures further up. If you didn't notice.  

 

Something that is absolutely crazy, is that it’s only 82 days until I leave. It was 18 days ago that it was 100 days left, which felt like yesterday. In a week I’m at Friends arena to watch One Direction day 1 with Sanna and Jessica. In a week I’ve had summervacation for 2 days. In a week it’s only 6 days until dad and I are going to Barcelona. Then it’s just work and then I leave. It feels a bit weird when I’ve written about a 100 times that “It’s only one term left of school, then a summer full of work and then I leave”. But now it’s real, now it isn’t one term left, it’s not “a little school” left. It’s just the summer, then I leave. I don’t think I’ve realized it yet. 

Other than that, today have been a really boring day. I was about to go to Gothenburg to have a picnic with my grandfather and Bitte, but the weather wasn’t on our side. But I’ve made a drawing, which can improve my grade in art. No more schoolprojects. I’m done with comprehensive school now.

 
Our last french lesson together, kind of sad. But we had FIKA. 

Have a nice day pals. 


Kommentarer
Ida B säger:

Ååh jag ska också se killarna på lördag!! Kanske ses där då? :D

Svar: Åh så roligt! Vi borde träffas och bara säga hej, vad har du för platser?? :)
Fanny Lindqvist

2014-06-10 | 18:07:53
Bloggadress: http://www.idaintheus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback