Är detta sjukt eller är detta sjukt

Jag har fått biljetter till 5 Seconds of Summer's gratisspelning i Stockholm. Jag var en av dom 600. Det är helt sjukt. Det som är ännu sjukare är att Emma fick biljetter också, har dock problem med hur vi ska komma upp. I totalt värsta fall så kommer jag få gå ensam... Men jag har kontakt med en tjej som kommer få min andra biljett, ändå så har jag himla dåligt samvete. Vi har en sista utväg, så vi får hoppas på det bästa. 
Det som är helt jättebra är att dom kommer vara förband till One Direction när dom är i Sverige, jag kommer alltså få se dom 3 gånger under 4 månader. 
 
Pratade även med Carin idag, om lite flygbiljetter osv. Anledningen till att det tar så lång tid för mig att få kontakt med värdfamiljen är att de måste kolla all bakgrundsinformation. I Sverige har vi folkbokföring, där vi får ut all information vi behöver. Men det har dom inte i England, utan där får man gå in på varje del som finns i Sveriges folkbokföring, för sig själv. Alltså tar det mycket längre tid. Sedan får jag även förbereda mig på att jag kanske kommer få åka den 26 istället för 27, men det gör inte mig något. 
Då mamma har semester de veckorna det är som mest kunder på jobbet, så kommer hon ta ledigt sista veckan jag är hemma. Då börjar det kännas på riktigt lite mer... Har även fått kontakt med en norsk utbytesstudent som ska åka till England samtidigt som mig, det är väldigt spännande då vi kan dela England-tankar med varandra. 
 
 
Ahhhhhh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback