Torsdag

Idag hade vi Svenska nationella, skriftligt. Det gick kanske inte helt åt pipan, så jag överlevde antar jag. Fick sluta halv elva, Anthon kom och hämtade mig så softa jag hos honom någon timme. Efter detta lagade jag lite mat med massa hög musik på, åt medans jag netflixade. Pappa kom vid halv tre någon gång och hälpte mig med matten, satt med det i runt tre timmar innan jag fick kollat klart på min film. Men nu tror jag att jag är hyfsat förberedd inför provet imorgon. 

Vi i facebook-gruppen har nu bestämt en liten träff i Göteborg den 4 april, där kommer vi till mestadels bolla tankar men också lära känna varandra lite. Matilda och Elin, som jag fikade med innan jul, ska också med så jag kommer träffa något bekant ansikte. Det visade sig även att en tjej som gick på min skola förra året, också ska åka. Och hon kommer nog på träffen, så världen är allt liten. 
 
Jag fick bokat klipptid i veckan, den 23 april... Känns lite väl långt fram, då har jag inte vart hos frisören på runt fyra månader. Jaja, det blir bra när jag väl är där. 
På tisdag har vi nationella i engelska, dom har även schemalagt franskaproven nu. Det är nog franskan som jag är mest orolig för, då jag är helt värdelös på det. 
 
Igår ramlade lilla Alva med Jesper på hans moppe. Rätt så traumatiskt faktiskt. Hon skrapade upp knäet rejält och kunde knappt gå på det. Så vi fick åka med henne till vårdcentralen så dom fick kolla på det. Lite småfarligt att köra moppe när det regnar...
 
(I was blonde?!)
Idag är det 160 dagar kvar. Trevlig torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback