PDS - Malmö

I helgen var jag i Malmö på PDS. En från into Tyskland var där, vid namn Mika. Så vi har pratat engelska hela helgen. Vi var ett gäng på 9 personer som skulle åka, allt från England, till Irland, till Usa, till Australien. Jag delade rum med Ebba och Anaïs, båda från Skåne-trakterna. Vi gjorde massa övningar och lyssnade mycket. Åt på någon mexikansk resturang i lördags (observera; GRATIS MAT), kollade på fotboll och satt och snacka på vårat rum med resten av killarna som även var där. Blev väckt klockan fem igår morse av några som skrek och pratade högt gånger 87 i rummet bredvid. En inte så glad Fanny var vaken. 
Igår så pratade vi mycket, vi fick gratis mat igen. Sedan åkte jag och mamma ett jätteäckligt tåg hem som jag fortfarande ryser av. Men vi kom hem tillslut. Var ute och gick på kvällen, somnade försent och är trött idag. Det är bara tredagarsvecka denna veckan, uppsamlingsdag imorgon. Åker till Österrike på torsdag, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Snart är det även sommarlov och One Direction, det är helt sjukt. 
Emmas kusin, Karolina från Polen, ska även komma ner en vecka i sommar. Har inte träffat henne på snart två år, så det ska bli himla kul. 
Carin ska maila gruppbilderna som vi tog, så hoppas jag får dom nu i veckan. 

Ha en trevlig måndag vänner!
 
 
Vacker bild på Sanna och jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback